My Beat

Hur avslutar jag mitt abonnemang?

Uppdaterad

Även om vi hoppas och tror att ni kommer vilja vara kund hos oss länge så har vi gjort det enkelt att avsluta sitt abonnemang.

Har ditt abonnemang ingen bindningstid kan du avsluta det när du vill. Däremot så återbetalas inte den avgift som redan blivit fakturerad för perioden.

Vill du ta med dig ditt befintliga nummer till en annan operatör? Då behöver du inte ta kontakt med oss för att avsluta abonnemanget, det görs automatiskt när ditt nummer flyttas till den nya operatören.

För att avsluta ditt abonnemang kan du mejla till oss på support@mybeat.se där du anger vilket abonnemang som avses och om du vill att det avslutas någon särskild dag så ser vi till att hjälpa dig.

Skicka gärna begäran om avslut från den mejladress som ni har registrerat hos oss.

Du kan själv avsluta ditt abonnemang via vår app "My Beat" OBS! det avslutas då direkt. Önskar du annat datum hör av dig till oss.

warning Created with Sketch.